Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, 6 November 2009

Fasa Hujan dan Banjir mula menyelubungi MALAYSIA. Takutnyer!






























TAKUTNYA kalau tragedi seperti ini berlaku lagi. Aku sudah mengalami banjir seperti ni ketika di hujung tahun 2006. Sungguh menderita duduk menumpang beramai-ramai di sekolah-sekolah berhampiran. Semuanya perlu berkongsi. Tiada hak privacy... Kalau tragedi itu berulang kembali, aku tak tahu nak pindah mana. Nak tak nak aku nak suruh mak pindah rumah atuk aku kat parit laman. Derita sungguh duduk beramai2 di sekolah. Tapi rumah atuk aku tu berhantu...

"Ya-ALLAH yang Tuhanku, Kau lindungi tempatku ini dari segala bencana alam. Sesungguhnya hambaMu ini tidak sanggup untuk merasai derita banjir lagi. Terlalu sukar unutk ditempuhi."


Hope sangat ini semua tidak akan berlaku lagi...

Mantap