Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 4 November 2009

Menyesal jerk!

HANYA perasaan ini yang bisa ku gambarkan diketika ini. Selain sedih aku juga sedang menanggung penyesalan yang amat mendalam. Aku sendiri tak tahu kenapa. Semuanya gara-gara ikutkan perasaan aku sendiri yang terlalu percayakan dengan janji kosong dan tipu muslihat perniaga broadband nih. Menyesal sangat aku menukar line bradband aku. Waaupun, celcom tuh lembab tapi masih boleh connect web yang berat2. Tapi yang maxis ni lagi lahanat sangat! Nak bukak facebook pun lembab gila. selembab Celcom, face book masih boleh dibuka. Jika sampai esok masih lambat... terpaksa aku teruskan plan B yang sedang terangka di dalam kepala hotak aku sekatang ni. Aku tak ada mood nak menceret panjang-panjang kat sini? Apa yang boleh aku katakan. Aku menyesal sangat ketika ini!!!!!!!!!!

Mantap