Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 1 November 2009

MyStarz LG siot jer....

SIOT jer... baru sebentar tadi aku menonton ulangan sesi ujibakat My Starz LG kat tv3. Starting je nak mencungkil isu sensitif iaitu isu lelaki lembut. Macam mana tuh? Kesian peserta dari Sabah ni. Menangis-nangis you olls sebab kena sound direct dengan juri. Juri kata dia terlalu lembut. Sentap nyah... sesiapa yang merasakan dirinya tergolong dalam golongan tu mesti tersentap sama.

Walaupun peserta lembut ni taklah vassst! Atau cun tahap DIVA, tapi de olls pun ada perasaan. Tapi HJ tak heran dengan sumua tu u olls, yang penting golongan lehmah gehmahlai ni lebih banyak yang mencipta nama di persada seni. Sebagai contoh nama besar, Aznil Hj Nawawi, Azuan Ali, Reza Mohd, Saiful dan beberapa orang lagi. Walaupun mereka hipokrit mereka tetap menyumbang sesuatu pada golongan lehbut nih tau. You olls ada?

Tak aper ler peserta dari Sabah tu yerk? Buang aje dalam tong sampah kata cercaan dari juri tu. Jangan sampai tinggalkan kudis dalam hati u olls pulak. Pi lantak sanalah orang nak kata apa pun. Yang penting, you olls the best. May be bakat seni you olls bukan di atas pentas. tetapi di belakang pentas. Siapa tahu kan? Jadi orang dibelakang petas lagi masyuk deq non oi dari jadi orang yang di atas pentas. Masing-masing ada kelasnya tersendiri.

Gambar kat atas tuh ntah gambar siapa aku ambik URLnya kat Google Image. Tak kuasa aku nak simpan pic tuh dalam laptop aku. Juz copy paste ajeURL gambar tu saja buat penuh2 diari aku ni. Tak ada gambar macam tak menarik pulak. Apa-apa pun, jika peserta tadi tu ke kancah yang bukan-bukan selepas ini kita harus salahkan mereka2 ini yang tidak memberi peluang pada mereka. Nampak aje lelaki tapi dalamnya songsang, sama aje deq non. Hobatnya untuk My Starz LG, aku boikot barangan kau. Tapi masalahnya, aku ada guna barangan LG ker? Layak ke barang-barang tu untuk i? Ahahahaha...... Kepada pengemar barangan LG, janganmarah erk?

Mantap