Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 2 Februari 2010

Dato' Siti Nurhaliza tarik diri dari ABP????

STATEMENT TARIk DIRI DARI ABP

Sedih giler bila terbaca statement DCT nak tarik diri dari ABP. Kenapa? Kenapa? Please DCT hargai jasa perminat setia anda yang tidak jemu2 mengundi anda dari sms, laman web sampailah ke pos (masalahnya ko mengundi ke rudi?) Walaupu i tak undi i sokong okey. Kalau DCT tak ada kat ABP, nampak sangat tak ada pesaing. Please DCT janganlah tarik diri. Buat setakat ini belum ada penyanyi wanita yang sehebat DCT. Semua tak tetap tenggelam timbul. Misha Omar? Dah slow dah sekarang. Jac?? Dah suam2 kuku dah. Lain siapa lagik? Tak ada. DCT tetap diva no satu Malaysia.

12 Tahun pegang title 'Penyanyi Wanita Popular'

Dari zaman hadiah wang tunai, barang elektrik, semua DCT dah rasa. Ini semua penghargaan peminat. DCT harus hargai. Sebelum ni DCT dah pernah gang title BINTANG PALING POPULAR lebih 4 kali. Dah dua kereta ABP DCT dah dapat. Tahun ni siapa? Tak kan nabil lagik? Tiada yang menyerlah tahun ini selain DCT. Tapi rezeki masing2.


MANUSIA ANTI DCT TAK BOLEH PERTIKAI.

Kalau DCT menang sekali pun kategoti 'Penyanyi Wanita Popular' untuk yang ke kali 13, itu sudah rezeki dia. Menandakan sokongan peminatnya masih tinggi tak macam sesetengah artis itu, yang kurang sambutannya. Memanglah DCT dah kaya tapi anugerah ini diadili 100% oleh peminat yang menyayangi artis no 1 negara ini. Jadi, korang2 yang mulut longkang tak sedar diri tak boleh nak mempertikai rezeki yang telah diberi oleh Allah kepada DCT. rezeki Allah dah tentukan. kalau top 5 yang lain tu tak menang itu bermakna bukan rezeki mereka dan aura mereka masih tidak boleh menandingi aura DCT yang tetap hangat sampai sekarang. Tahun depan kalau DCT masih tercalon lagi, dua kategori dia tercalon? Korang ada??? Nasib baik DCT tak berlakon. Kalau dia berlakon. Nabil, balik Seremban jelah yer... itu menandakan DCT tak tamak. Korang tengok side sebelah sana aje. Side sebelah sini ada korang tengok????



DATO SITI TETAP DIVA

Cuba tengok gambar2 yang aku curi dari google image ni, tak perasan ke DCT ni dah tahap DIVA haruslah menang segala anugerah yang ada nama dia. Dia bersungguh dalah kariernya. Berpakaian sopan dan baik hati dan baik walaupun ada yang mulut persis longkang dan tangki kumbahan menyebar fitnah fasal personalitinya. Bela hantu raya, smoking dan macam-macam lagi. So i hope DCT tak tarik diri dari majlis hevoc ni... kat Genting lagikah...??? nak g... ada sesiapa nak sponsor? Email me please....

[020210:1243a]

Mantap