Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, 21 Januari 2011

Ku Haris (Pilih Kasih 2) - Minggu 06




Siapakah lelaki ini? Sah2 pada mereka yang mengikuti rancangan realiti tv menacari bakat lakonan PILIH KASIH yang kini sudah masuk musim ke 2 mengenali siapakah lelaki ini bukan? Hahaha.... antara peserta Pilih Kasih... drama... drama... drama... yang agak hiots gaytuh... hehehehe... Ni gambar-gambar dia semasa kat pementasan minggu ke 6... OMG!!!! sangat hots dan seksi walaupun lengkap ber suit... "Kelas kau Maria" bak kata pengkritik tetap rancangan ini iaitu Fauziah Nawi. Tetiba aku yang tertengok rancangan ni minggu lepas tersuka jugak. Cane? Adeh... sekadar nak promosikan bakat bakal pelakon dari Shah Alam ini kepada kalian... Ingat... tak ada apa2 motif ya???? Matip??? bagi tau macam tu? Hahahaha... lakonan dia sgt best selain memiliki wajah yang cutie gaytuh... hahahaha... sebelum aku nak berambus... ni sedikit detial pasal Ku Haris ini....

Ku Haris
25 Tahun
6 Februari 1985
Melayu
Shah Alam,

Mantap