Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 15 Februari 2011

Apa Harus Putus Dulu - Melly


Apa Harus Putus Dulu - Melly [download]

Kusampaikan kata penghantarku
Sebelumku jelaskan semua
Ku tak mahu kau salah rasa
Dan ku salah rasa padamu
Semua rasa air jadi tawar
Tanpa dirimu

Jangan patahkan seleraku
Bisa hilang feelingku padamu
Bila kau selalu meragukan ku
Dan tak pernah yakin padaku
Padahal kita sudah senyawa
Dan sejiwa...

Apa harus putus dulu
Biar kau yakin padaku
Bahawa cintaku tanpa siasa
Bila pun putus ku pasti menangis
Pasti aku menangis darah

Apa harus putus dulu
Biar kau tahu rasa
Tanpa diriku harimu akan kusut
Maka dari itu cintai aku
Yakini aku pasti setia

Jangan patahkan seleraku
Bisa hilang feelingku padamu
Bila kau selalu meragukan ku
Dan tak pernah yakin padaku
Padahal kita sudah senyawa
Dan sejiwa...

Apa harus putus dulu
Biar kau yakin padaku
Bahawa cintaku tanpa siasa
Bila pun putus ku pasti menangis
Pasti aku menangis darah

Apa harus putus dulu
Biar kau tahu rasa
Tanpa diriku harimu akan kusut
Maka dari itu cintai aku
Yakini aku pasti setia



Mantap