Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 21 Februari 2011

Bila Aku Mencintaimu...



Bila Aku Mencintaimu…
1. Aku akan setia denganmu
2. Aku ingin selalu merinduimu.
3. Aku ingin selalu mencintaimu…
4. Aku ingin menjadi sesuatu yang selalu kau ingati. Yang selalu kau fikirkan setiap waktu dan saat. Setiap masa yang berlalu perlu ada aku…
5. Aku ingin selalu kau tahu bahawa aku selalu mengingatimu, selalu menyanyimu setiap waktu. Aku tidak mahu kau lupa tentang aku yang selalu memikirkanmu.
6. Aku ingin selalu tahu apa yang kamu lakukan. Kerana aku khuatir sesuatu yang tidak diingini berlaku pada dirimu.
7. Aku ingin tahu segala-galanya tentangmu.
8. Aku ingin menjadi sesuatu yang terpenting di dalam hidupmu.
9. Aku sentiasa merisaukanmu. Andai sms tidak berbalas dan call tidak berjawab, nescaya akulah orang yang paling cemas dan risau tentang dirimu di muka bumi ini.
10. Kalau sikapku terlalu merimaskanmu, pasti aku akan memohon maaf darimu.
11. Andai kewujudan aku di dalam hidupmu menghalang kebahagiaanmu, aku sanggup mengorbankan diri ini demi kebahagiaanmu.
12. Aku hanya akan pergi bila dirimu tidak menginginkan ku lagi…
13. Hanya kemaafkan yang aku mohon andai cintaku tidak boleh kau terima…

Mantap