Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 19 Mei 2011

Pengakhiran | SEJUTA CINTA MARSHANDA


Kan.... dulu masa sinetron ni mula ditayangkan, aku macam follow jugaklah drama bersiri dari seberang ni. Tapi lama ke lamaan aku lebih follow Marimar dari cerita ni. Sebab kekadang aku tengok drama ni macam aku baca novel aku sendiri. Sebab banyak kebetulan dan konflik yang buat kita rasa berdebar. Tapi debar dalam cerita ni lebih kepada sakit hati sebab kekadang kebetulan dia tu macam buat kita nak hempuk aje watak-wataknya sebab jelas2 kebodohannya. Tapi tak apalah.. cerita ni dah habis malas nak pertikai sgt.

Yang membuatkan aku macam terkesima. Lepas tu pada pengemar drama ni macam nak boom je TV masing-masing sebab ending dia macam terlalu ringkas. Akhirnya cinta Delvin dengan Marshanda tidak bersatu. Kalau novel ni versi novel mesti pembaca dah bengang. Terus masukkan novel ni sebagai novel menyesal beli kat forum tu. Pas tu kutuk2 lah hahaha.. ada aku kisah? Apa2 pun sekadar nak berkongsi. Kepada mereka yang tak tgok ending dia mcm mana. Di sini aku sharelah videonya.. macam sakit hati tak lepas tengok? Hahaha.. selamat menonton...






Mantap