Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, 20 Mei 2011

Second Time Main Bowling | BP Mall

Tetiba terposing dengan bola bowling. Cane? ngeh ngeh ngeh... sebenarnya dah lama tak memegang bola bowling ni. Ini adalah kali kedua ye aku menjejakkan kaki di pusat bowling Batu Pahat mall yang vasss dengan nama BP Mall ni.... haaa... kali pertama masa tahun 2008 kut. Kah kah kah.. dan 2011 baru jejak lagi. Cane? Walaupun BP mall ni dah buka sejak 7 tahun yang lalu. Tapi aku baru dua kali jejak pusat bowling ni. Nampak sangat bukan kaki jalan aku ni... tapi kalau aku ada kenderaan sendiri mungkin setiap minggu aku berumah kat sini kut... ngeee... matilerrr... dah nak jadikan pusat ni rumah kedua lak... kekeke...

Kisahnya begini, pada 16 Mei 2011 yang lalu ketika dak2 ni sambut hari guru aku pulak boleh merambu di BP mall... memang dah plan nak main bowling, dah sampai mainlah. Yang buat aku tak sangka tu, semua game aku menang. Cane? Manusia yang ajak aku main tu tak boleh nak menang. Tak mampu nak kejar mata pin yang telah berjaya aku tumbangkan. Sengaja pilih hari bekerja dan bukan cuti sekolah tuk main bowling. Lagi pun murah kalau hari biasa just RM2.50. Di ulangi RM2.50 satu game. Tak ke murah tu? Murah2 tulah main sampai 3 game? Cane? Kalau tak kerana ibu jari dah pedih2 sebab duk melambung bola berat nombor 10 dan 11 tu, mesti lagi banyak game aku main. Lantaklah baling tak ada skill ke apa... janji bola tak ke longkang. Kau mampu? tapi ada gaklah 4 kali masuk longkang sebab masa baling tak fokus sebab ada yang pandang kah kah kah.. tak caye aku menang? Leh tengok gambar kat bawah ni:
DD tu adalah nama manja aku. kekekeke...

Ha... kepada dak Ash yang duk kat JB tu tak yah nak gelak2kan aku okey? Aku tau kau lebih terror dari aku. Tapi yang penting aku menang dah ar... kah kah kah. Astaghfirlahalazim... teriak pulak. Ha... gambar kat bawah ni gaya aku baling bola tu. Tak ada gaya orang baling bola bowling kan? kalau masuk Olimpik... terus olimpik, cane? Memang dah batal kut. ngeee... tak pun kena bantai gelak jek.. hahaha.. janji aku puas main hehehehe.

Ha... jangan nak gelak ek? Sepak kang!

So, apa-apa pun aku cukup happy masa hangout ni. Main boling, makan KFC...masa melalak kat INBOX je tak sempat nak ambil gambar sebab dah xcited sangat menyanyi. Melalak macam nak tercabut anak tekak kah kah kah.. sampaikan we all cakap...

"Bilalah lagu ni nak habis"


tak ke over tu? Hahahaha.. terima kasih pada yang terlibat. Terutama rakyat Batu Pahat yang memeriahkah BP Mall masa kedatangan we all ke sana dan juga pengunjung Square One yang turut memeriahkan mall itu. Tak ada sokongan u olls tak meriahlah sesi hangout we all.. wah!!! tetap tu... hehhee... salam... Adios amigos...

Mantap