Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 2 Jun 2011

Cucur Bawang & Kopi 'O' | No 6 carta Paling Laris April Popular BP Mall

Selasa lepas aku ada berjejalan main bowling dengan member-member aku kat Batu Pahat Mall (BP Mall). So lepas berpenat lelah main bowling dengan mata 2 - 1. We all pun berjejalan ke POPULAR BP Mall nak cari novel. Tetiba masa masuk tu... aku agak terkejut bila melihat my novel ada kat rak jualan paling laris.. OMG! for the first time my novel ada kat rak itu. Dulu aku hanya berangan-angan aje.. Sekarang sudah menjadi kenyataan. Syukur ke hadrat illahi. Terima kasih kepada pembaca yang telah memiliki novel ini. Sokongan anda amat-amatlah saya hargai. Berikut adalah gambar-gambar yang sempat di snap hehehe.... sebagai butilah.. nanti ada yang kata aku hanya omong kosong.

CBKO kat rak khas untuk novel-novel BUKU PRIMA

CBKO kat Rak Paling Laris.

CBKO ada potongan harga sehingga 20% untuk bulan ini.


Inilah dia carta Paling Laris tu. Sangat happy bila melihat ada nama sendiri di situ pekej dengan nama ayah aku sekali... hehee TQ semuanya yang menyokong!!!

Mantap