Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 24 Julai 2011

Lontong | Gelak sakan...


Mesti you all ingat entry kali ni resepi lontong atau peristiwa aku masak lontong tak menjadi sampai ketawa atau gelak sakan. Tidak... bukan isu itu yang ingin dibangkitkan.. waaa... bukan apa... bila terpandang gambar di atas terus teringat nak raya cane? Yelah dah tak sampai seminggu lagi Ramadhan akan datang. Hari ni hari ke tujuh selepas kepergian salah seorang abang aku. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang yang beriman...

Bila mood puasa dah nak datang for surelah mood raya tu datang sekali, kan? So, aku duk godak-godak YouTube, terpandang drama yang berjudul LONTONG ni masih ada di dalam simpanan YouTube you all... teringat zaman aku masa kecik-kecik dulu. Masa tu drama ni cukup popular masa raya. Lakonan hebat pelakon-pelakon yang kini dah jadi pelakon veteran dah. Ni masa depa semua muda2 lagik. Kurlas sangat. Tergelak-gelak aku menonton drama ni. Hehehe... watak Salleh Yaakob yang kini berbini empat yer... DIULANGI, BEBINI EMPAT dan Fauziah Ahmad Daud yang dah menjanda memang gempak. Ditambahserikan lagi dengan Syani Hashim lagilah gamat jadinya. Kalau tak percaya, jom tengok. Aku letak kesemua pert video drama LONTONG ni... selamat menonton.





Part 1



Part 2



Part 3



Part 4



Part 5



Selamat menonton!!!

Mantap