Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 20 Februari 2012

Lajukan speed Streamyx dengan Speed Connect Internet Accelerator v.8.0


MASALAH kelajuan streamyx memang mengkejikan kita kekadangkan? Adakalanya nak buka Facebook pun nak tunggu full loading tu, ya ampun!! Korang siap boleh pergi berak dulu, tu pun tak habis loading... nak tahu sesuatu web tu belum habis loading cam ne? Ha... logo (pengguna mozila firefox) pada URL/ALAMAT WEB SITE yang korang buka tu still lagi berpusing lingkaran birunya. Itu tandanya loading tak habis-habis...

Disebabkan aku dah bosan dengan kelambatan itu, aku pun gegeh menGoogle software untuk lajukan speed internet streamyx aku ni yang guna pakej yang paling murah... tapi ini adalah untuk sambungan Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN yer... untuk broadband aku tak pernah cuba... sebab broadband guna signal operator.. tapi korang tetap boleh cuba. Aku dah guna software ni dan memang TERASA KELAJUANNYA. Untuk download aku tak sure sebab aku rasa macam sama je... tapi kalau nak buka web site yang ringan web page dia... memang terasa pantas. Kalau Facebook tu, tak sampai 10 saat dah full loading... lajukan? Kat sini aku share link download dia... FULL VERSION + CREAK...

Apa yang perlu ada buat adalah download software ini dulu;

File dalam format .RAR so korang kena abstract file tu ke folder yang korang suka selepas selesai download. Tak berat, 2.44MB je...  bila dah abstract file tu, install software tersebut dengan klik dua kali pada item yang bernama 'Speed Connect Internet Accelerator Setup' lepas tu next aje ikut apa yang dia kehendaki.

Sebelum korang buka software ni, harap korang buar creaking dulu untuk software ini kepada full version. Caranya mudah. Copy dua item yang ada pada folder 'CREAK'  lepas tu pergi > Local Disk (C:) > Program Files > CBS Software > SpeedConnect Internet Accelerator > Paste dua item yang ada dalam folder Creak tadi. Ingat, REPLACE FILE SEDIA ADA, bukan tambah items baru. 

Lepas dah REPLACE tutup window untuk folder SpeedConnect Internet Accelerator tu, dan bukalah software tu dan mulakan pelayaran internet anda dengan kelajuan yang berbeza seperti sebelum ini. Selamat mencuba!!!

Mantap