Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, 6 April 2012

Jangan Ganggu Pacarku - Aliff Aziz





JANGAN GANGGU PACARKU
Nyanyian: ALIFF AZIZ


Memindai laman Facebookmu
Kadang buat aku cemburu
Baru saja engkau update
Ramai lelaki berkomen

Tak sedikit yang merayu
 Tapi kupercayakan kamu
Kau juga yakinkan aku
Tetap saja aku ingin bicara

Korus #1
Berhentilah rayu pacarku
Bawa pergi pesonamu
Takkan cukup kata-kata manismu
Gambar-gambar seksimu
Tagging tagging, Flirting flirting baginya

Korus #2
Berhentilah ganggu pacarku
Jangan pernah main hati
Takkan cukup email-emial indahmu
Status-status palsumu
Liking liking, poking-poking baginya

Bukan hanya itu
Kerna ku tahu
Dia hanya cinta
Caraku mencintainya

  • Ulang Korus #1 ~ 2 kali
  • Ulang Korus #2

First time aku dengar lagu ni kat Facebook. Ada orang share... pertama kali dengar aku dah tertarikh dengan rentak lagunya walaupun tak sampai tiga minit pun lagu ni. Ala-ala macam single pertama artis ni dululah... Lagu 'Sayang-Sayang (radio version)' memang tak sampai 3 minit. Tapi kita dengartetap macam lama. Ada tu lagu mendayu-dayu sampai 5 minit tapi kita dengar macam sekejap aje, kan?

Enjoy dengan lagu ni mengikut suasana zaman sekarang yang masih popular dengan Facebook. Lagipun penyanyinya pun baru 19 tahun kut.. tak pun 20 tahun. Aku dah lupa. Sesuailah dengan usianya menyanyikan lagu sebegini...



Mantap