Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 3 Mei 2012

Video Pilihan: X-Ray Ajaib

video

Video ni aku dapat dari Facebook. Ada member aku share... tajuk video ni X-Ray Ajaib, aku sempenakan dengan tajuk posting aku kali ni.

Serius, aku tergelak-gelak sakan menonton video ni. Kelakar gila. Cuba banyangkan jika anda berada di situasi mangsa, agaknya apa anda buat? Kalau aku bila dah nampak muka orang tua tu nak cium, memang aku dah lari keluar dari alat x-ray tu.  Macam-macam hal betul mereka ni. Apa-apa pun video ni bolehlah dilayan sebagai untuk hiburan semata-mata. Tak boleh blah tengok muka masing-masing selepas x-ray... yang takut pun ada jugak. So, layan video ni.


Mantap