Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 11 Julai 2012

Kad Raya 2012 daripada HASRUDI JAWAWI


AKHIRNYA aku selamat pulang ke tanah air selepas hampir seminggu bercuti di seberang laut. Pastinya semua orang dah tahu aku bercuti ke mana. Sebelum ni bukan main rahsia lagi. Okehlah... posting kali ni aku bukan nak bercerita pasal percutian aku. Tapi posting kali ni aku bercerita tentang kad raya eksklusif HASRUDI JAWAWI untuk korang semua.

*Bertukar mood rasmi*

Okeh, kepada anda semua yang nakkan KAD RAYA EKSKLUSIF HASRUDI JAWAWI 2012 seperti di dalam gambar di atas, bolehlah hantar NAMA PENUH dan ALAMAT penuh kepada Rudi Zone dengan KLIK SINI.

Ingat!!! Kad Raya ini sangat2lah terhad. Jadi siapa cepat dia dapat. Pada sesiapa yang dah hantar nama dan alamat tetiba kad tak sampai itu bermakna anda tidak bertuah untuk menerima kad ini. Jadi, kena hantar nama dan alamat anda cepat-cepat okeh? Setiap kad akan ditandatangan oleh HASRUDI JAWAWI sendiri. Turut ditulis tangan nama penerima untuk menjamin eksklusifnya.... jadi, apa tunggu lagi... cepat!!!


Mantap