Home » , » Dato' Siti Nurhaliza & Hafiz - Muara Hati

Dato' Siti Nurhaliza & Hafiz - Muara Hati

Written By Hasrudi Jawawi on Sabtu, 18 Ogos 2012 | 10:00 PG





MUARA HATI


Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati 'kan tetap setia

Kupercaya ke manapun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersanandung
Takkan terpisah hati

Demi cinta dalam hatimu
Kuyakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cintakan bawa kembali... padamu...

Aku ada krana engkau ada
Tercipta hatiku hanyalah untukmu
oh.. jalanku petunjuk padamu...
ke manapun kan pasti kembali... oh... oh...

Demi (demi) cinta dalam hatimu
Kuyakin engkau untukku
Meski (meski) jejak pisahkan kita
Cintakan bawa kembali... oh...

Demi (demi) cinta (cinta) dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
(Biarkan aku merasuk)
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku...
(Hanya dirimu dan aku)

Demi (demi) cinta (cinta) dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
(Merasuk dalam hati..)
Cinta...

Nota Kaki: Kali pertama aku dengar lagu ni macam janggal pulak lirik dengan melodi. Tapi bila dengar lama-lama best pulak. Di harap lagu ni meletop-letop dan berhantu macam lagu 'Ombak Rindu'. Kan best kalau novel aku di adaptasi ke drama, lagu tema pulak Dato' Siti Nurhaliza akan nyanyikan. Sure meletop hehehe... *Berangan*


PERHATIAN! RUDI ZONE tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri di bawah Akta Keterangan 114A 2012.

PAPA NAK MENANTU
*Baru*
RM 22.90

OPS! ZULAIKHA *Terlaris*
RM 27.90

CINTA AWEK DAN PAKWE
*Terlaris!*
RM 25.90

DIA BUKAN NABI
RM 21.50

CUCUR BAWANG DAN KOPI O
*Terlaris!*
RM 25.90

Share this article :
 
Support : Creating Website | Rudi Zone
Copyright © 2014. RUDI ZONE - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger