Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 9 Ogos 2012

Iklan Raya 2012 Paling Sedih



SEJUJURNYA dari lubuk hatiku, inilah iklan raya paling sedih aku pernah tengok. Iklan raya Petronas pun tak sesedih ni.  Rasanya ni iklan komersial untuk TV yang pertama sedih kut. Sebelum ni Petronas ada buat ala-ala kisah ayah tua yang di sisih anaknya. Siap letak ayah dia makan kat luar sebab terkentut. Tu tak sedih mana. Tapi video iklan ni memang sedih sangat2. Walaupun setiap wataknya dipegang oleh kanak-kanak. Tapi mesej yang cuba disampaikan memang sampai ke hati aku. Dari minit pertama aku dah mula sebak. Sampai hujung dah banjir pipi aku dengan air mata... Sangat tersentuh... Kita asyik merungut tentang nasib kita. Tak pernah menghargai kasih sayang emak dan ayah kita.. tontonlah video ini, mana yang jiwanya masih ada rasa, insyaAllah kesedaran tu akan ada.. walaupun sedikit... :) Layan...


Mantap