Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 27 Ogos 2012

Jovian Mandagie di sebalik patung seksi


SIAPA Jovian Mandagie, mungkin ada yang tak kenal. Tapi, peminat fesyen mesti mengenali belau. Selain pereka tersohor, dia juga pengacara jugak kat TV3 hehehe.. Mungkin ada yang maki dan kutuk aku sebab buat posting sampah atau mungkin ada yang kata hal kecik mcm ni pun nak update kat blog. Haruslah aktifkan blog aku ni supaya mesra dengan Google Search kekekeke...

Mesti korang tertanya apalah yang cuba aku nak tunjuk kan? Cuba korang tengok pic kat atas tu betul2...apa tak jelas??? okeh aku upload pic lain yang versi besar sikit...


Besar sikit jek. Bukan apa, cuma patung tubuh wanita di belakang tu yg hanya berantai dan tidak berbaju nampak mcm kureng sopannya. Mungkin akan ada yang kata hanya sekadar patung. Tapi kalau perempun tengok mesti ada yang malu sendiri. Apalah salahnya dia pakaikan baju kat patung tu. Kalau tak nak pakaikan baju, tak yah show off. Aku yakin, pasti jurukamera tidak persaan keadaan ni. Apa-apa pun... terbaik raya hanya di TV3. Aku amek gambar2 di atas kat Facebook TV3 MALAYSIA.


Mantap