Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 8 Ogos 2012

Kerana 'Sudut Kamera' Berbeza, Mereka Berdua Kelihatan Seperti Pasangan GAY!


WOKEH! Dikala sukan Olympic tengan meletop-letop sekarang, tetiba aku ternampak gambar di atas ini di laman Facebook. So, apa pendapat kalian selepas kali pertama melihat gambar di atas? Pasti macam-macam tebakkan negatif muncul di dalam kepala hotak korang tentang kemesraan mereka, kan? Pasti ada yang geli dan mengeji dan sebagainya.

Tapi nanti dulu, jangan nak cepat jatuhkan hukuman, menghina dan mengkeji tanpa usul periksa. Korang tau tak yang sebenarnya gambar kat atas ni, adalah disebabkan angle atau sudut camera? Sudut kamera yang merakam gambar di atas itu telah mengakibatkan posisi tangan atelit berbaju merah seperti tengah memegang 'anu' atelit berbaju putih hijau tu. Aku tak taulah nama atelit dua orang ni siapa dan dari negara mana. Tapi, sudut ketika gambar di atas diambil benar-benar menampakkan satu perlakuan yang tidak senonoh di antara mereka berdua. Ramai yang akan terkejut dan mengecop (ayat barukah?) mereka berdua ni gay/homoseksual atau mungkin ramai yang keji atelit baju merah sebab dengan bangga meraba 'anu' atelit baju putih hujau.

Kalau nak tahu, atelit baju merah tu tak pengang pun 'anu' atelit baju putih hijau tu. Tak caye? Kita tengok gambar di bawah yang diambil ketika waktu yang sama dari kamera dan sudut kamera yang berbeza.


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
scroll lagi!!
























HAAA.... gambar di atas ni adalah gambar yang diambil dari lensa kemera berbeza dari sudut yang berbeza. Tengok, tangan atelit berbaju mereh tu sebenarnya tak sentuh pun 'anu' atelit berbaju putih hijau yang... wow... itu. Kalau atelit berbaju merah tu pegang atau sentuh 'anu' atelit berbaju putih hijau tu, surelah atelit berbaju putih hijau tu dah meleting kan Mak Jemah? So, dari gambar, bisa sahaja mencetuskan kontroversi dan buat orang salah anggap. So, kepada juru kamera, hati-hati ketika menyiarkan, upload dan memaparkan pic-pic yang dia anggap tidak sesuai angle nya. Dari sekeping gambar mungkin boleh merobek maruah orang lain.

Sekian untuk posting kali ini. kepada adik2, akak2, abang2 yang masih bawah umur atau mereka yang menganggap dua gambar di atas terlalu sensitif, aku mohon maaf. Sekadar ingin berkongsi apa yang aku anggap menarik.



Mantap