Dikuasakan oleh Blogger.

Sabtu, 24 November 2012

RAGAM: Duta Produk


UNTUNGLAH... sekarang ni kalau nak femes bukan jadi artis je. Jadi pemain bola pun boleh popular. Revolusi David Backham sudah sampai ke Malaysia. Dua beradik Aidil pun tak 'semeriah' penjaga gol ni pun. Tak ada sampai nak dapat liputan semua media kekeke... Kalau ada sorrylah yer? ilos tak ambek port sangat pasal bintang-bintang sukan. Hanya bintang suka yang 'terlepas' ke dunia retis aje yang iols kenal.. Ops! 

Bukan sekadar jadi duta produk sukan. Tetiba raya lepas jadi duta produk minuman ringan. Pastu tetiba jadi model wangian pulak. Kelas keh... Siap hangkut bekas kekasih yang kini dah jadi kekasih balik siap nak kahwin bagai di hangkut jadi model. Hahaha... sebenarnya iols tak tahu apa hubungan bekas kekasih penjaga gol ni dengan produk wangian tu sampaikan nak kena jadi model dia. Hahaha... hanya Tuk T yang leh jawab.

So, kepada adik-adik, abang-abang dan kakak-kakak yang minat sangat nak main bola tu, silalah berazam bermain dengan baik sehingga ke peringkat dunia. Manalah tahu boleh dapat jadi duta. Silap-silap, kahwin pun ada jenama yang sponsor uols... letup kan??? hehehe...


Mantap