Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 9 Januari 2013

Penumpang Tidak Di Undang Di Lebuhraya LPT







video

Acane? Dah tengok video kat atas tu? Agak-agaknya korang rasa video ni sudah diedit atau memang kejadian ini ini benar-benar berlaku? HJ tak berapa nak tahulah kesahihannya. Tapi kalau nak tahu tentang video ni di FB boleh tengok di sini. Meremang juga bulu roma tatkala melihat video ni. HJ tak pasti tu hantu jenis apa, penanggal, puntianak, atau pocong? Ngeri pun ada gak.

Menurut komen-komen yang ada di video ini di FB, kejadian ini berlaku di lebuhraya LPT. Apakah LPT tu? LPT tu singkatan untuk LEBUHRAYA PANTAI TIMUR. Kalau salah HJ minta maaf eh? First time HJ tengok memang terketaq lutut. Tidur malam pun macam terbayang2 gitu...

HJ tak nak ulas kebenaran, atau pemalsuan video ini dalam entry kali ni. HJ hanya nak kongsi video yang hampir mencecah 4K share tu. Itu sahaja. Kebenarannya biarlah anda sendiri nilai yer? Kepada yang selalu drive seorang diri tengah-tengah malam, pastikan jangan bairkan hidup anda diselbungi misteri.



Tags: Hantu, Pocong, Puntianak, Penanggal, lebuhraya, LPT, lebuh Raya Pantai Timur, Highway, Mayat, ghost.

Mantap