Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 19 Mac 2013

Berkesankah ZIRANA MENS SINGLET KORSET?


SEJAK keterbelakangan ini produk kat atas ni semakin femes dan meletop-letop di laman sesawang Facebook aku. Bila bukak aje FB, mesti akan ada iklan produk ni rakan2 FB aku jual. Sebenarnya produk ni dah lama di pasarkan. Aku plak dah pernah nak beli korset ni. Tapi bila difikir-fikirkan balik macam malas plak nak pakai korset cengini yang rimas gitu. Sebelum ni pernah pakai korset, ya ampun! Peluh menetek-netek *ops!*. kalau kerja 24 jam kat aircond maybe bolehlah pakai. kalau kerja buruh kasar? Tak ke lencun korset ni? hahahaha... baru pakai seminggu dah jahanam. Berikut ada beberapa testimonial pengguna yang katanya boleh sembunyikan kegemukan (boroi) bagi lelaki.


You all tengoklah testimonial kat atas tu, letup tak? Korset nih boleh menyembunykan boroi perut bagi lelaki. *Amaran keras: Tidak sesuai untuk ibu mengandung kerana bimbang kadungan anda tersepit*. Maaf uols, blog aku ni blog sesuci lebaran, so, mana yang agak sensor tu aku perlu kaburkan supaya blog aku tak di hack atau di block oleh pihak kementerian. Selain perut boroi dapat disembunyikan, korset ni yang didatangkan dengan seluar dia sekali boleh push bontot uols yang dah terlondeh ke bawah disebabkan penuaan atau regangan terlalu kerap kebali terangkat dan anajl... gitu....So, apa lagi pi lah beli korset ni keh?

Cuma aku terfikir, korset tu ketat for sure seluar tu pun ketat, agak azablah pada si pemakai kalau nak buang air kecik. kalau dah terdesak silap-silap leh terkucil dalam tuh. Apa-apa pun gambar2 di atas ini di ambil dari pemilik Facebook yang bernama Payedd Hazree. Maaf uols sebab tak bagi tahu nak guna gambar-gambar you alls...

Kalau uols nak beli secara online korset ni, boleh hubungi Payedd Hazre tu melalui facebook atau hubungan terus beliau melalu SMS/Whatsapp/dan lain ke nombor ini : 019 4434574 ...

Aku tak pernah pakai korset ni jadi aku takderlah testimoni nak diberikan. Selamat mencuba!

Mantap