Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 8 April 2013

10 Perkara Mungkin Anda Pernah Lakukan Dalam Hidup


Pertama kali aku pandang pic di atas di laman sesawang Facebook mengenai 10 perkara yang mungkin anda pernah lakukan dalam hidup, aku terus baca. Bila dah baca, aku dapati perkara nombor 2, 3, 4, 5, 6, 8 dan 10 menang pernah aku lakukan. Yang tak boleh belah yang no 8 tulah. Dulu masa kecik-kecik selalu buat sebab kekonon menyanyi ada back-up singer hahahaa... teringat keh, no 3 tu pun aku pernah buat jugak masa zaman-zaman merasa ada peti ais. Hahaha... No 5 selalu buat masa zaman sekolah dulu. Jahanam pen tu dikerjakan oleh aku . Yang no 10 pun di zaman kanak-kanak. Biasanya terjadi di balai raya sebab di balai raya aje banyak kerusi macam tu. Hahaha... siapa yang senaraikan 10 perkara di atas ni memang terbaiklah. Anda bagai mana pula?


Mantap