Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 9 Mei 2013

Perancangan 2014/2015





Memandangkan tanya sana dan sini, kos nak buat rumah dua tingkat ni agak mahal dengan harga barang mentah untuk buat rumah ni memang semakin meningkat dan tak reti-reti nak turun. Aku tukar plan nak nak buat rumah tanpa ada aras atas. Nampak macam kecil tapi cukuplah untuk aku duduk kan? Bila dah ada rumah sendiri, baru rasa lega sebab, boleh hidup berdikari. Apa-apa pun ni perancangan aku untuk tahun 2014 atau 2015, in shaa ALLAH. Kalau tak dapat buat rumah, akan cuba beli rumah. Bergantung kepada rezeki dan ketentuan ALLAH. Semoga tercapai hendaknya... amin...


Mantap