Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, 22 November 2013

7 Lelaki Kacak Yang Dilahirkan Sebagai Perempuan

 Berikut adalah tujuh (7) lelaki kacak yang berjaya dalam bidang yang mereka pilih. Dan yang paling mengejutkan, mereka telah dilahirkan sebagai seorang wanita!


Balian Buschbaum - Balian Buschbaum dilahirkan pada tahun 1980 sebagai Yvonne Buschbaum, dan dia adalah bekas German Pole Vaulter. Walaupun dia adalah yang kedua terbaik  sebagai Pole Vaulter wanita di Jerman, pada tahun 2007, Buschbaum mengumumkan persaraannya akibat kecederaan yang berterusan. Beliau juga menyatakan hasrat untuk memulakan proses terapi penukaran jantina beliau. Pada tahun 2008 beliau secara rasmi menukar namanya dan menjalani pembedahan tukar jantina untuk menjadi seorang lelaki.




Buck Angel - pembuat filem Dewasa dan Angel Buck transeksual adalah ikon dalam LGBT (Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender). Buck adalah pemenang Adult Video News Award 2007 ~  "PelakuTranseksual of the Year". Beliau kini bekerja sebagai seorang peguam, pendidik, pensyarah dan penulis, dan menguruskan syarikat produksinya sendiri.



 Loren Cameron - Cameron Loren Rex adalah seorang jurugambar Amerika, pengarang dan aktivis transeksual. Kerja beliau termasuk memotret diri dan memotret tubuh badan lesbian dan transeksual, dia memotret melalui imaginasinya dari tubuh wanita kepada tubuh lelaki. Hasil fotografi Cameron adalah hasil dari imej badan lelaki atau perempuan dengan "menyediakan sumber daya visualnya untuk individu transgender dan menghasilakan foto tubuh transeksual untuk penampil non-transgender."



Ian Harvie - Amerika Ian Harvie adalah stand-up comedian yang sering menggunakan transsexuality sebagai material dalam aksinya. Dia telah beraksi dengan Margaret Cho dan banyak selebriti terkenal lainnya dan  terkenal di komuniti pop LGBT.


Lucas Silveira - Lahir di Kanada pada tahun 1979, Lucas Silveira mencipta sejarah menjadi transgender pertama  berada di sebuah band rock yang ditandatangani oleh label syarikat rakaman besar. Silveira adalah vokalis, gitaris, dan penulis lagu untuk The Cliks, ia juga telah menghasilkan album solo baru yang telah berada di pasaran.



 Katastrophe - Rocco Kayiatos dikenali sebagai Katastrophe, penyanyi hip-hop rapper dan produser Amerika. Kayiatos secara luas dikreditkan sebagai yang  penyanyi pertama terbuka transgender dalam genre hip-hop.



Thomas Beatie - Thomas Beatie telah mendapat perhatian satu dunia sebagai lelaki pertama "hamil" dalam di dunia. Dilahirkan sebagai perempuan, Beatie menjalani hidupnya sebagai seorang wanita sehingga usianya dua puluhan. Dia kemudian mula mejalani terapi hormon lelaki namun membuat keputusan untuk mengekalkan organ intim wanitanya sehingga dia dan istrinya, yang tidak bisa hamil , bisa memiliki anak bersama-sama hasil dari bank superma. Selepas beliau memiliki tiga orang anak dia kembali mengekalkan hormon lelakinya.


Cane? Terkejut tak tengok perubahan mereka? Apa-apa pun, apa yang dipaparkan pada posting kali ini adalah sekadar ingin berkongsi sahaja. Ia tidak bermakna aku atau sidang ridaksi Rudi Zone menyokong perubahan, pebuatan dan tindakan individu yang dipaparkan. Harap maklum.



Mantap