Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 22 April 2014

TERBAIK BAGIMU - Dato' Siti Nurhaliza (Lagu Baru 2014)


Ni adalah salah satu lagu baru yang bakal dimuatkan di dalam album terbaru Dato' Siti Nurhaliza bagi tahun 2014 selepas lagu Jaga Dia Untukku. Bagi aku lagu ni lagi best dari lagu Jaga Dia Untukku tu. Tak sabar nak dengar album penuh terbaru Dato' Siti Nurhaliza nanti. Kalau lagu ni jadi OST drama atau filem mesti gempak jugak.. Apa-apa pun layan.

Pemakluman: Lirik lagu di bawah dibuat oleh penulis sendiri berdasarkan sebutan Dato' Siti Nurhaliza dalam lagu yang dikongsikan. Ada beberapa part, sebutan tak berapa jelas dan penulis mengangak sahaja perkataan yang disebut bersesuaian dengan lagu. Jadi, kalau ada salah lirik ke apa, mohon maaf dipinta. Selamat Hari Raya!


TERBAIK BAGIMU - DATO' SITI NURHALIZA

Rasaku kamu ada
Di setiap sedih juga senangku
Rasanya kamu sudah
Mencari bintang terang hidupku

Masihku retas aku
Mencintai hati mu
Ingin aku jadi terbaik bagimu

Masihku rentak aku
Menyayangi hatimu
Mahu aku mengganti setiap sukarmu
Dengan tenang...

Rasaku kamu ada
Di saat senyum juga tangismu
Rasanya kamu sudah
Jadi yang terbaik bagi aku

Masihku retas aku
Mencintai hati mu
Ingin aku jadi terbaik bagimu

Masihkur rentak aku
Menyayangi hatimu
Mahu aku mengganti setiap sukarmu

Masihku retas aku
Mencintai hati mu
Ingin aku jadi terbaik bagimu

Masihku rentak aku
Menyayangi hatimu
Mahu aku mengganti setiap sukarmu

Masihku retas aku
Mencintai hati mu
Ingin aku jadi terbaik bagimu

Dengan tenang...

Tekan butang play untuk mendengar lagu.


Lagu yang dikongsikan diambil dari You Tube, dan kami dapati ia adalah rakaman konsert. Kualiti audio dan suara sangat tidak jelas. Dapatkan album penuh yang original di pasaran tidak lama lagi.

Kami sekadar berkongsi dengan tujuan promosi. Tiada sedikit/sesen pun mengaut keuntungan dari lagu yang dkongsikan di posting ini. Namun, andai posting ini melanggar akta hakcipta dan sebagainya, bolehlah berhubung terus dengan penulis melalui email ini (hasrudijawawi@yahoo.com) untuk tindakan pantas. Kami akan mendelete posting atau lagu yang dikongsikan dengan kasar segera. Harap maklum.


Mantap