#5 KUPERCAYA ADA CINTA


KUPERCAYA ADA CINTA
Nama Pena: RUDI HIRDY
Penerbit: KAKI NOVEL

Sinopsis:
Hazz, seorang wanita yang agak terkebelakang dalam berfesyen digelar sebagai 'wanita sihir' oleh pelajar-pelajarnya kerana ketegasan dan kegarangannya ketika mengajar di kolej.

Pola hidupnya mula berubah apabila pertembungannya dengan Fakhri membuahkan dendam di dalam diri masing-masing hingga menyebabkan Fakhri terpaksa menjadi 'hamba tebusannya'. Fakhri yang bekerja sebagai pereka fesyen dikehendaki merubah imej dan penampilan Hazz dalam tempoh enam bulan, sebagai galang ganti saman malu yang dikemukakan oleh Hazz terhadapnya.

Dalam masa yang sama, papa Hazz cuba menjodohkan Hazz dengan Razznal, anak kenalan lamanya. Namun, Razznal sudah punya 'kekasih gelapnya' - Gabriel.

Pada Witch, Razznal meluahkan kebimbangan tentang jalan hidup yang telah dipilihnya kerana Witch sering membuatnya tertawa dan melupakan keresahan yang melanda jiwa. Hanya Witch satu-satunya sahabat yang memahami walaupun mereka tidak pernah bersua muka. Alam siberlah nadi penghubung mereka berdua.

Bagaimanakah kesudahan kisah cinta Hazz? Siapakah jodohnya? Razznal? Fakhri? Atau Zaidib, pujaan hati Hazz secara diam-diam itu?

Pages